Dorința noastră este de a vă oferi o experiență de neuitat la Cabana Paltinu, atât în ceea ce privește cazarea, deliciile culinare oferite, cât și celelalte servicii prestate. Pentru a vă oferi toate acestea, am stabilit un set de reguli, pe care vă rugăm să le respectați atât în timpul șederii, cât și după aceasta, la cabana noastră.
Accesarea și utilizarea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Pentru utilizarea optimă a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a tuturor termenilor și condițiilor.
Informații despre servicii
Cabana Paltinu depune toate eforturile pentru a vă prezenta cu cea mai mare acuratețe serviciile oferite.
REZERVĂRI:
Conform legilor în vigoare, comanda efectuată pe acest site este considerată un contract între utilizator și SC Cabana Paltinu SRL și trebuie executată de ambele părți. Acest lucru înseamnă că SC Cabana Paltinu SRL se angajează să furnizeze serviciile solicitate în conformitate cu rezervările efectuate. Nu există niciun termen minim impus pentru rezervare. Pentru a face o rezervare, vă rugăm să completați formularul de pe site-ul www.cabanapaltinu.ro, să sunați la numerele de telefon (0724) 244 464 (rețea mobilă), sau să ne contactați la adresa de email cabanapaltinu@gmail.com.
ANULĂRI:
Pentru rezervările individuale, garantate sau preplătite:
Termenul limită de anulare a unei rezervări, fără a suporta penalități, este cu o zi înainte de sosire. Depozitul plătit va fi rambursat în termen de 10 zile de la solicitarea de anulare. În caz de anulare și rambursare a avansului plătit, vom percepe o taxă de manipulare de 25 lei, plus comisioane bancare.
Pentru anulările efectuate cu mai puțin de 24 de ore înainte de sosire, va fi perceput echivalentul unei nopți de cazare, care va fi dedus din avansul plătit.
În caz de neprezentare, Cabana Paltinu își rezervă dreptul de a elibera camera (camerele) pentru restul șederii.
În caz de anulare tardivă, va fi perceput costul primei nopți de cazare sau costul integral în caz de neprezentare. Ne rezervăm dreptul de a refuza o rezervare în orice moment în timpul procesului de comandă din diverse motive, inclusiv:
- camera solicitată nu este disponibilă
- identificarea unei erori în informațiile despre produs, inclusiv prețul sau o ofertă promoțională
Dacă există probleme cu o comandă, vă vom contacta prin e-mail sau telefon.
PREȚURI:
Tarifele pe care le putem oferi variază în funcție de tipul de cameră pe care îl alegeți, disponibilitate, ziua săptămânii și sezon. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate pe site atunci când considerăm necesar. Prețurile afișate sunt în RON și includ TVA, aceste taxe vor fi evidențiate pe factura sau chitanța fiscală emisă.
METODE DE PLATĂ:
Ca metode de plată, acceptăm plăți în numerar, card de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro, American Express), precum și transfer bancar.
SOSIRE (CHECK-IN) ȘI PLECARE (CHECK-OUT):
Check-in în cameră se poate face între orele 14:00 și 22:00.
Camera trebuie eliberată până la ora 11:00 în ziua plecării.
Primirea camerei mai devreme sau check-out-ul mai târziu decât orele menționate mai sus este posibilă la cerere, în funcție de disponibilitate, iar orice costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt disponibile la recepție.
Oaspeții care fac check-out până la ora 11:00 își pot lăsa bagajele în camera de depozitare pentru bagaje timp de până la 24 de ore, fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate în camera de depozitare pentru bagaje timp de mai mult de 24 de ore, se pot aplica taxe de depozitare.
COPII:
Nu există taxe suplimentare pentru copiii cu vârsta de până la 6 ani care stau în cameră cu părinții lor, folosind paturile existente. Pentru copiii cu vârsta peste 7 ani, aceștia pot fi cazați în patul existent din cameră la un cost suplimentar de 30 lei, însă Cabana Paltinu poate furniza, în funcție de disponibilitate și la un cost suplimentar (70 lei), un pat suplimentar.
Tinerii cu vârsta peste 12 ani sunt considerați adulți.
OASPEȚI SUPLIMENTARI:
Puteți primi oaspeți în camera dvs. la Cabana Paltinu între orele 8:00 și 21:00, fără costuri suplimentare. Dacă primiți oaspeți între orele 21:00 și 8:00, aceștia vor trebui să plătească diferența de tarif pentru două persoane și să se înregistreze la recepție.
ANIMALE DE COMPANIE:
Iubim animalele; totuși, Cabana Paltinu nu dispune de zone special designate pentru animale, așa că animalele de companie nu sunt permise.
FUMATUL:
Deoarece promovăm o atitudine eco-responsabilă, fumatul nu este permis în camerele de la Cabana Paltinu. Pentru oaspeții noștri fumători, am amenajat o zonă specială situată în afara cabanei, o terasă în aer liber, acoperită cu mese și scaune, disponibilă 24/7. Fumatul este interzis în camere, conform legilor în vigoare. În caz de neconformare, vor fi percepute costuri suplimentare pentru curățenie.
SPAȚIU DE PARCARE:
Parcarea este disponibilă în locurile de parcare private ale cabanei, fără costuri suplimentare și în funcție de disponibilitate. Cu toate că luăm toate precauțiile, nu ne asumăm responsabilitatea pentru furt sau deteriorare în afara proprietății hotelului.
SIGURANȚA OBIECTELOR PERSONALE:
Cabana Paltinu este echipată cu sisteme aprobate de monitorizare a accesului electronic pentru camere. Recomandăm să nu lăsați obiecte de valoare în cameră sau în zonele comune. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate pe teritoriul Cabanei Paltinu.
PROTECȚIA MEDIULUI:
Lenjeria de pat și prosoapele sunt schimbate la fiecare 3 zile de ședere sau la cererea clientului, contra cost suplimentar. Pentru a solicita schimbările de lenjerie sau prosoape, oaspeților li se cere să le lase pe podea în baie.
Copyright:
Website-ul și toate elementele sale (grafică web, texte, programe etc.) sunt protejate de legea drepturilor de autor. Utilizarea fără consimțământul nostru a oricărui element conținut pe acest site este pedepsită de lege.
Limitarea răspunderii:
Datorită legislației în vigoare, pensiunea nu are responsabilitate în legătură cu:
- Întârzierile sau absența de la cazare, care vor fi taxate clientului.
- Daunele, distrugerile, pierderile survenite în timpul șederii, care sunt responsabilitatea clientului.
- Informațiile incorecte furnizate de cumpărător. Aceștia au posibilitatea să corecteze datele personale în orice moment.
- Posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea acestui site sau primirea de e-mailuri informative sau promoționale.
- Disconfortul cauzat de întreruperea accesului la site datorată furnizorului de servicii internet (ISP).
- Conținutul sau natura site-urilor web prin link-urile prin care un client ajunge la magazin.
DAUNE ACCIDENTALE ȘI ALTE NOTIFICĂRI:
În caz de deteriorare accidentală a bunurilor deținute de pensiune, se va evalua și plăti costul real la recepție sau ulterior (după caz).
COD DE CONDUITĂ:
Comportament în cabană:
Vă rugăm să respectați liniștea publică, să nu deranjați confortul celorlalți oaspeți, în special după orele de liniște (22:00).
Este interzisă utilizarea facilităților camerei și ale hotelului în afara acestor zone.
Daunele sau pierderile cauzate vor fi plătite de autorul lor sau de reprezentantul său legal.
CONFIDENȚIALITATEA INFORMAȚIILOR
Dacă ne contactați prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui site web, este posibil să vă contactăm în viitor pentru a vă trimite materiale și oferte promoționale sau pentru a vă informa despre evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodată numele sau informațiile dvs. fără consimțământul dvs. anterior. Veți avea oportunitatea să ne comunicați dacă doriți să primiți aceste informații în viitor.
Cabana garantează confidențialitatea datelor personale ale tuturor clienților. Datele personale colectate la efectuarea unei rezervări sau furnizarea serviciilor de turism și ospitalitate nu vor fi divulgate către terți, cu excepția cazurilor în care Cabana este obligată să respecte obligațiile impuse de legea aplicabilă.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, compania Cabana Paltinu S.R.L. colectează și prelucrează datele personale ale clienților săi numai în scopul de a furniza servicii de turism și ospitalitate.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai următorilor destinatari: persoana vizată, reprezentanții legali ai persoanei vizate, reprezentanții autorizați ai operatorului și alte companii din același grup cu operatorul.
Clientul are dreptul de acces la date, dreptul de intervenție și dreptul de a se opune prelucrării datelor personale, aceste drepturi fiind exercitate în conformitate cu prevederile articolelor 13, 14, 15 din Legea nr. 677/2001. Astfel, orice persoană poate exercita drepturile enumerate mai sus, prezentând o solicitare către compania Cabana Paltinu, jud. Sibiu, Bâlea Lac, Transfăgărășan, întocmită în formă scrisă, datată și semnată, o solicitare în care vor fi menționate datele de identificare ale persoanei în cauză, inclusiv adresa de corespondență, precum și datele la care se solicită intervenția, motivul justificat și modul de intervenție. În plus, persoana a cărei dată este prelucrată are dreptul de a solicita, fără niciun fel de justificare, în scris, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, datată și semnată, ca datele personale să nu fie prelucrate de către Cabana.